Ledig lathet

Hade en skön ledig dag igår med lång frukost med älsklingen och sedan några timmar på beachen medans korven var på stranden med sin söta dotter o lekte.

Det blev lite pedikyr efter stranden, för första gången för mig och OJ vad skönt!!! Att jag dessutom får betala 15 TL för det gör ju att jag definitivt kommer göra om det! Fräschaste fötterna ever vill jag lova ;)

Skatt kom och hämtade mig och vi åkte hem och duschade och drack kaffe på balkongen innan vi bestämde oss för att laga mat. Skatt hatar egentligen att laga mat men när han gör det så gör han världens bästa mat!!! Igår blev det kycklingspett, hemmagjorda pommes, sallad och ris. Till efterrätt blev det Galia melon och älsklingens första mango!!! Helt otroligt att han aldrig ätit mango under sina 27 år men någongång skall vara den första!

Nu sitter jag och prov-permanentar håret, älskar mitt hår när det är lockigt men det är alldeles för varmt att stå nästan 2 timmar för att ordna lockarna med locktången så Cem skall pröva fall det blir så som jag tänkt mig :) (Cem jobbar på GylleneSaxen som ligger brevid butiken)

Dags att skölja ur permanent-vätskan!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0