Lets go to the beach...

Haaaar inte haft internet på evigheter! Torsdag/fredag låg jag dessutom hemma i någon form av magsjuka o var inte fräsch direkt!

Idag är det som bortblåst och jag mötte finaste Denise och vi begav oss till GoldenStar för schteek! Najs najs.

Allting är bra här nere, helt sjukt att vi redan är inne i mitten av juni- hoppas på besök i juli av la familja jag! ?? ! Jobbet går bra, men det är sjukt segt att inte ha någon ledig dag men jag har ju valt det själv så det är bara att bita ihop!

Nu MÅSTE jag krypa ut från skuggan o steka lite sidfläsk ;)

Ha en fin lördag <3


Kommentarer
Postat av: Emelie Hansson

va duktig du e malin som jobbar 7 dagar i den värmen dessutom ..

2012-06-09 @ 10:48:37
Postat av: Sandra

vi saknar dig<3 skönt att du mår bättre!!

2012-06-09 @ 22:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0