Små grodorna små grodorna

Vilken mysig dag det blev igår! Vi vaknade sent, låg kvar och pratade i sängen en stund och när jag hoppa upp för att gå o köpa bröd började V laga omelett och greja för frukosten.

Vi åt läänge och satt på balkongen med kaffe och berättade massa historier som vi varit med om. Planen var beachen men varken jag eller V vart jättejättesugna på sol o bad så vi tog moppen till Manavgat där vi satte oss på ett café och käkade glass i skuggan! Vi lämnade dessutom in mina högklackade skor som gick i sönder 2010 men glömde hämta ut dem så jag hoppas de finns kvar i morgon!

Preciiiis lagom tills vi kommer hem blåser det upp rejält och himlen blir kolsvart och jävlar vilka blixtrar som haglade ner över bergen, strax där efter kom regnet! Det varade inte så länge såklart men bläk för regn på sin lediga dag! V åkte en sväng till sin dotter och jag började med maten; potatissallad, bulgursallad, köttbullar, dillkokt potatis och ägghalvor. Mums sa tillslut alla 4 (V,jag, Denise och Mehmet) vilket jag tycker är ett bra betyg :)

Efter maten satt vi o prata innan vi drog fram champagnen och jodgubbarna <3 Kvällen slutade strax innan 01 tror jag och puh va trött jag va! Tror kroppen fick en chock över att inte arbeta och blev utmattad över att inte jobba :p

Nu sitter jag på baksidan av Tropic och börjar jobba om 10 minuter. Yay!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0