Text fungerade!

Dock inte nya bilder. Men jaja! Vill dock att blogg appen skall börja fungera.
 
Allt är braaaa här! Vi har haft några extremet varma dagar här nu i helgen, men idag
är vi bara nere på 32,5 i skuggan! Igår kväll/natt åkte vi med Lousie, Kadir, K2 och två småkillar
från jobbet ut till skogen i Titriengöl där vi grillade (o grabbarna drack öl), vi
var inte i säng förrän 0314 och Veysel kunde inte sluta prata om 
hur nöjd han var över att vi åkte med!Skall jag vara ärlig så var det riktigt
kalltisär i skogen o jag hade tillochmed på mig min tjocktröja! Sååå skönt. 
På motorcykeln hem från där vi ställt det (o
 sedan åkt med L&K i bilen) så frös jag så jag skakade! LYCKA :D
 
Nu skall jag betala min is-tea och börja svettpromenaden mot jobbet- midsommar
på fredag- hur firar ni? Jag firar genom att vara ledig för första gången (-2 sjukdagar)
på 1 månad! Tillsammans med skatt dessutom,planen är att bege oss till
stranden också det för första gången i år! 
 
Just live your life <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0