varmast.se

32 grader i skuggan just nu! Gött som snus om man slipper gå sina 2km till jobbet som jag fick göra idag- V tyckte att jag inte skulle "behöva vänta länge på stranden" så han slutade strax efter 1100 o var tvungen att åka tillbaka 1330- lite tidigt för mig som inte börjar förrän 1530! Så det var bara att knata på!

Åkte med Veysel till stranden när han åkte till jobbet, tog en timmes promenation och slocknade sedan på solstolen med iPhonen i öronen- det är lycka att somna på stranden! Klockan var ju inte mycket så det var fantastiskt "svalt" på morgonkvisten- det skall definitivt göras om!!!

Hemma blev det med köpt lamacun till lunch och en liten powernapp innan dusch och promenaden hit. Pratade med världens bästa mamma hela vägen hit som idag satt o solade där hemma- gött att ni också får lite sol mellan regndropparna!!!

Nu skall jag köpa en ny flaska vatten och ladda upp de sista 10min innan jobbet :)

Have à nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0