1310

Sedär ja.Kunde inte slita mig!Väskan incheckad och tårarna uttorkade. Nästan.Sitter på bästa stället i världen och såg precis mitt plan landa, det blir nog en liten försening men jag har två timmar i Istanbul att slå ihjäl så det gör inget. Sitter och kollar på killarna som lastar av ett plan från Frankrike,tycker synd om dem som måste ta min väska. Den är inte alls lika lätt som de väskor killarna framför mig slänger på bilen. Och jag tyckte kassa jobbet tärde på ryggen!Aj.Stackars killar!Min väska vägde 32kg exakt och mamma, pappa och lillebror höll de andra väskorna utan datorn och hon nämnde inte ens de två extra kilorna.Säkerthetskontrollen gick snabbt och smidigt med.Dem håller på att bygga om här på Landvetter och SHIT va fint säkerhetskontrollen/tullen blivit!Spännande att se resultatet sen! Nu skall jag dricka upp det sista av min vanillalatte och kånka mig bort till gaten!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/771554/images/2012/pic_193228153.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/771554/images/2012/pic_193228153.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0