Fail!

Hur in the world of Allah kunde TOR(r)sten gå vidare!? Hon måste sagt fel!!!! Helt omöjligt. Dessutom ringde jag på Sean den förste banan och kom inte fram! Hur räknar dem rösterna då liksom!?!!! Fail på den. Jag bojjkottar finalen i år. Word på det! Annars var det übermysigt hos Jennie. Bara hon, jag och Malpan- 2 av dem jag kommer sakna mest från jobbet. Siffran är väl runt 5 kanske. Men dem planerar på att komma ner i sommar AND MY HOUSE IS YOUR HOUSE!!! <3 Det börjar bli mer och mer verkligt att jag skall åka nu, i morgon jobbar jag min sista dag på Maxi. På måndag åker jag till Sollebrunn o pussar på bebus och Linus. Stannar till tisdag. Då skall jag även pussa hejdå till Isak. Onsdag eftermiddag/kväll så är jag lovad en magisk fikupplevelse hos Malpan och igår sa jag ju hejdå till Therese. Sen är det ju bara torsdag-fredag och sedan åker jag! Herre. Nu skall jag dock sova för huvudvärk har jag! Puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0