Im alive!

Sitter på Doruk med fina chefen och dricker en kaffe och äter baklava <3 Igår hängde jag runt i Side med Sandra och hennes skrutta Belma. Vi gick till butiken och sedan stannade vi på "min strand" och fick oss en färskpressad granatäpple jos. MUMS! Veysel var hos sin dotter så runt 19tiden drog jag mig åt Manavgat där vi möttes upp och åt middag. Allt är fortfarande sjukt overkligt. Känns som det var veckor sedan ja var i Sverige och allt här precis som vanligt och det känns som jag aldrig varit här ifrån :D På onsdag morgon rullar bussen till Burdur och hans fina familj! Planerna planeras för fullt!!! Ha det fint där hemma <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att få ett livstecken!! Ha det så bra hos familjen! Hoppas på uppdatering snart igen<3

2012-03-12 @ 19:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0