Önskan

Om jag fick önska en sak för mig själv. En sak som endast skulle påverka mig själv och ingen runt omkring mig. Då skulle jag önska att jag vägde minst 10kg mindre. Då skulle jag vara mer än nöjd med mig själv. "Man blir aldrig nöjd" tänker ni nu. Men jag hade blivit det. För jag vet hur det är att ha varit större än störst. Jag har varit där. Så jo, jag hade varit mer än nöjd. Jag har för visso lagt av med träningen, känner ingen glädje alls över träningen längre. Och det märks på min kropp. Jag har som sagt ont i ryggen igen, den var bättre under tränings-freak-perioden. Sen åt jag bättre när jag tränade- för det kändes motiverande att äta sunt ihop med träningen, nu när jag inte tränar tänker jag "då behöver jag inte äta jättenyttigt heller". Haha. Nu är det bara 8 dagar kvar tills jag åker, och jag får en ny chans när jag åter igen bor själv-
min "ursäkt" här hemma är ofta "men mamma o dem köper massa gott som jag inte kan låta bli". Jag har fått V's ord på att vi skall göra detta ihop. För min skull. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Heja dig. Jag förstår dig!! 10kg lättare gör stor skillnad för både kropp och själ<3

2012-03-01 @ 14:25:22
URL: http://sandrap.bloggplatsen.se
Postat av: Maria kusin

Du är fin precis som du är. Du behöver inte gå ner 10 kg till. Kom ihåg hur du mådde förra sommaren... Lyckan sitter inte i hur mycket du väger. Stor Kram

2012-03-01 @ 15:15:33
Postat av: Louise i Turkiet

Och jag skulle vilja komma upp runt 5 kg. Eller gärna två åtminstonde men det är sjukt svårt det med, för min del. Jag kan inte trycka i mig dålig mat heller, för det är inte bra. Inte så att jag äter tre hamburgare och dricker grädde på det. Men jag äter och äter och ingenting händer.

Men en dag hoppas jag att vi hamnar där vi vill, och trivs jävligt bra med det.



Dock kan jag ju glädja dig med att vi kommer röra på oss extremt i sommar så du kanske slipper dina onda värkar. Och kanske också kommer närmare ditt mål. Medans jag själv kommer närmare mitt mål just nu coh kommer glida längre ifrån det i sommar.



Och hade du varit i Side när jag är hemma så hade jag LÄTT bjudit dig på milkshake, för jag tycker om dig <3

Efter helgen får vi kolla upp en dag, gärna lunch/eftermiddag och inte för sent på kvällen, som vi kan ses så att jag får krama om dig riktigt ordentligt.

Kramis på dig!!

2012-03-01 @ 20:40:22
URL: http://louiseiturkiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0