Till oändligheten och vidare!

Shit jag har sån resfeber att jag dör! Det är längesedan jag var såhär nervös över att åka! Men benen viker sig lite ibland och magen är uppochner...jobbig känsla kan jag tycka!

Louise jag tycker inte du skall oroa dig så mycket, jag har alltid gjort så att mina föräldrar hållet väskorna- och har du klarat incheck så klarar du dig. Men du gör som du vill, så att du inte är orolig osv.

Igår satt jag och läste i en tidning här hemma som skrev det jag alltid sagt- för att somna lättare så "kan du prata med någon du tycker om 1-2 timmar innan du somnar". Word.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/771554/images/2012/pic_193084886.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0