Död!

Ligger helt utslagen i sängen efter att ha smält i mig en go godare godast kebabsallad som väntade på mig när jag kom hem. Tack pappi!

En rejäl dusch har jag hunnit med med både inpackning och duscholja! Gud så skönt. Den duschen behövdes efter gårdagens och dagens dopp i havet- jag vet crazy eller hur men det var så skönt när vi låg o stekte så 3 dopp tror jag det blev i det 15• vattnet...Dock hade ju min Håkan gjort fina flätor i luggen som jag ledsamt fick ta ut för duschandet, jag kan verkligen inte göra sånna flätor så jag blir lika ledsen varje gång jag måste ta bort dem :(

Nu skall jag strax ringa min bättre hälft o sedan sova, i morgon bär det av till Ullared :) YAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0