Honey Im home!

Vid incheck på Landvetter frågade tjejen "skall du vara borta mer än 3 veckor?" ehh ja till kanske november eller så svarade jag tillbaka och vips så satte hon en Heavy-lapp på väskan och skickade den vidare utan att jag behövde betala! YAY!!!

Efter en heeeel dags resande kom världens bästa Linnéa o hämtade mig vid ett Ving hotell och körde hem mig till lägenheten- 27kg skulle upp för 5 trappor- att jag inte dog! Upp kom jag och 1 timme senare låg jag deckad i sängen o sov. Yttrerligare 1 timme senare kom V hem och det blev puss o pratkalas för hela slanten. Oj vad jag sakna honom och oj vad han saknat mig :) Älskade du!

Nu är det dags att dra sig bortåt jobbet igen för första gången på 2 veckor- hjälp! Internet verkar bli ett problem då L sagt något om att dem satt kod borta på Tropic men det löser sig säkert!

Ha en fin dag alla fina <3
Ps. GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA HÅKAN SOM FÅTT JOBB FÖR SOLRESOR PÅ MALLORCA!!!! <3


Kommentarer
Postat av: Emelie Hansson

Härligt att komma tillbaks, skönt med lite jobb igen ;)

2012-06-01 @ 08:57:56
Postat av: Håkan

Wohooo jag ska till Mallis på torsdag!!!! Fast hade ju varit gött om jag hunnit komma och hälsa på er :/ men men Life is Life! Blir sällan som man tänkt sig ;)



Saknar dig dock redan Maluk!! <3 <3

Fortsätt definitivt att skriva så jag vet vad du sysslar med ;)

2012-06-04 @ 13:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0