Last night

Hade verkligen übertrevligt igår! Mycket mat, prat och så lite rosé på det! Linda, Emanuel och Håkan var här o förgyllde kvällen ytterligare för mig o de va verkligen jättekul att se dem igen!

Halv3 tror jag de sista gästerna gick o killen som sov i min säng tillhörde de sista gänget så det var bara att vänta. (William min granne på 10år) Sedan somnade jag på 2röda sekunder kan jag garantera!715 ringde klockan för att jag skulle ringa o väcka skatt o sedan somnade jag om och vaknade utvilad vid 11tiden. Göttans!

Vi har mest städat o plockat här hemma, en sväng till fasters bebis har hunnits med och oj va fin hon är!

Varmt har det varit hela dagen men först nu på kvällen sprack det upp totalt o blev strålande solsken! Svensk sommar när den är som bäst. Fascinerande när det är ljust fram till 23 på kvällarna!!!

Nu skall jag glo vidare på ointressant fotboll och invänta galnagrannarna som gav pappa snyggaste mankinin igår ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0