På tal om

att inte kunna kommentera- ibland när jag gör inlägg på mobilen så verkar det inte fungera alla gånger med kommentarerna- kolla då inlägget under/över för o se fall det går att kommentera där istället. Nu idag såg jag både Sandra o Håkans kommentarer. Och Amandish pratade jag med så 3 läsare har jag iaf :)

Nu har man precis kramat alla i familjen utan mamma hejdå. Hon åker med till Landvetter i morgon. Det gör så förbannat ont i hjärtat. Extra ont tack vare den finaste på denna jord. Snälla väx inte utan mig.

Älskar er alla så fruktansvärt mycket att Jah inte kan sluta gråta. Jag önskar verkligen jag kunde stanna kvar, men landet där min kärlek bor gör det allt för komplicerat för det just nu.

Snälla kom och hälsa på för att göra saknaden lite mindre. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0