Sali Pazar

Vi i svennebanan gänget (Sandra,Belma,Therese o Lojs) hade bestämt en shopping dejt. Så direkt efter jobbet blev jag upphämtad av brudarna och Zafer för att åka in till Sali Pazar för o leta efter leggings och en "bolero" till Veysels systers förlovnings fest som vi skall på nästa helg.

Det blev en JÄTTEFIN bolero, svarta leggins, plus 18 glas (i ett set för 56:- !!!), en liten väska till festen och en bricka att ha hemma till att bära ut frullen på balkongen osv.

Nu sitter jag hemma hos Sandra o har precis blivit serverad makaroner o köttfärssås och nu väntar jag på desserten som består av kaffe o jordgubbar- jag har det rätt bra ändå! ;)

Puss o kram skum banan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0