Tidsfördriv

Åh älskade Göteborg, älskade sommarSverige! Här har det bjudits på sol sol sol och mera sol! För mig är det ren lycka, dessutom att jag inte jobbar gör ju mina dagar mer än underbara!

Idag vaknade vi tidigt och jag tog lillebror i handen och gick upp till vårdcentralen då han har värsta såret under tån- uäk! Efter det så satte vi oss på frisören o fick ner hans rastafari-kalufs till normal längd vilket var mer än nödvändigt!

Hemma idag har jag inte gjort något av det jag tänkt att jag skulle göra utan la mig pladask på solsängen o körde 1 timma rygg, 1 timma höger sidfläsk & 1 timma vänster sidfläsk- utan solskyddsfaktor. Dumt. Jävligt dumt. Men jaja, det blir att fläska på med after sun innan natten!

Ikväll blir det paj framför tvn med ett glas rosé och världens bästa Linda bemödar sig med att ta sig hit💓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0