Aj som faen

Ja här ligger jag på soffan fast jag borde jobba. Har förbannat ont i skulderbladen och ryggen, så ont att jag grät i morse när jag skulle ta mig upp ur sängen. Det fick bli att ringa och sjukanmäla mig.

Tog mig upp och ut på en VÄÄÄLDIGT långsam promenad med många stop för att andas in frisk luft för att få undan illamåendet. Så ont gör det. Men jag kom tillslut fram till Ica där jag köpte några avokadosar o ägg. Hemma igen ordnade jag fin frukost som var klar lagom tills älsklingen kom hem från skolan.

Eftersom jag fortfarande har superpiller kvar från Turkiet tog jag en sån, även om min mage kommer säga ifrån ikväll, och bestämde mig för att trots allt åka in till Göteborg och krama min älskade Håkan. Och oj vad glad jag blev. Min kropp o knopp blev tillochmed så glad att jag grät. Tillochmed jag blev förvånad. Älskade fina underbara vän vad jag saknat dig! Nu är hon bara hemma till på lördag, då drar hon o glassar i bergen i France en vecka- sedan kommer hon 15/4 och åker igen 19/4. Till Mallis där hon skall briljera som Solresors guide igen. KAN DU INTR HÅLLA DIG HÄR???

Nu ligger jag på soffan o äter vindruvor medans bästa Veysel diskar och skall börja med maten. Han får ta mycket när jag mår såhär, inte grejerna i köket för det gör han oftast ändå- utan mest mitt humör som åker upp och ner som en bergochdalbana!

Igår började jag en ny utmaning som jag hittade på Instagram, från 2/4-2/5 skall jag inte äta något socker. Sånt som finns i knäckebrödet och FinCrispen räknas inte utan godis/bullar/läsk/kakor...Jättesvårt när Veysel har gått o blivit värsta godisråttan här i Svea! Men desto större utmaning och mer ta mig faen i mig att jag skall klarat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0