Det går bra nu!

Sitter och väntar på min fina som varit i skolan. Tanken var att jag skulle gå upp samtidigt och gå ut på en PW för o kicka igång denna veckan, men det känns som jag jobbar jämt och att min kropp behövde sova ut ordentligt så istället vände jag på mig och sov till 10 istället.

Veysel är så himla duktig! Han provjobbade ju på Johannebar över påsk- och trots att dom visste redan innan han ens kom dit att han inte pratade svenska så fick han inte jobbet just pga att hans svenska var för dålig. Personligen tror jag att dom ville att han skulle provjobba över påsk då den tjejen som brukar vara där vart ledig o då var dom en man kort...men vad vet jag? Betalt skall han få fört iallafall!

Han har varit på en annan intervju på en restaurang som hörde av sig i lördags om att han skall dit förmodligen ons-fre och se hur allt fungerar och känns det bra mellan honom och killarna i köket skriver dom kontrakt på lördag! Dom är dessutom fullt medvetna om att han inte pratar svenska och dom är helt okej med det! Får han jobbet blir det 100% och det tackar vi för!

Min utmaning går faen supert alltså! Ett litet återfall i lördags på 1dl cola zero då jag hade huvudvärk och ville kolla om colan hjälpte- svar nej. Och jag tyckte inte ens om smaken så STORT PLUS där!!!

Nu har jag ätit en skål med godaste Granolan från Pauluns som frukost, när skatt kommer hem om 10 minuter blir väl hans frukost min lunch :)

Ha en go måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0