Livet förändras!

Åh jag är så glad mina vänner! Jag är rent ut sagt lycklig!

I måndags var min fina o skrev kontrakt för Berså i Göteborg där han börjar jobba 10/5- han skulle börjat 29/4 men det blev framflyttat. Dessvärre- men huvudsaken är att allt är klart o kontraktet skrivet.

I tisdags skrev en gammal klasskompis till mig på sin FB att han ville hyra ut sin lägenhet i Lindome- också i andra hand men via Förbo i 1 år. Klart jag skrev att jag var intresserad- och klart jag fick den. Iiiiiiii!!!!! Nästa helg går flyttlasset hem till Lindome igen och INGEN är lyckligare än jag!!! En 2a på 61kvm med tvättmaskin och torktumlare i. Visserligen på bottenplan men den rädslan måste jag ändå komma över nån dag!

Det blir en intensiv vecka med jobb o packning men hey sånt gillar vi. Idag har jag jobbat 1130-1900 och det blev sovmorgon med bananpankaka till frulle innan dess! I morgon blir det att jobba extra 11-16 :)

Ha en fin helg <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen hem igen ;)

2013-04-20 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0