Mamma&pappa<3

Har förmodligen skrivit allt för många gånger om hur mycket jag älskar min familj för allt dom gör för mig och Veysel jämt. Så även nu. Idag kom pappa o hämtade ett gäng kartonger i lägenheten, vårt lilla bord o tavlan. Vi bestämde oss för att åka med han till Lindome för att lillebror hade ett gäng kompisar i vår lägenhet i Frölunda för att filma en kortfilm till skolan (han går media-programmet). När vi insåg att dom skulle bli kvar i lägenheten tills sent så bestämde vi oss att stanna kvar här i Lindome, jag skall ändå börja jobba kl 8 i morgon bitti o slipper gå upp aban-tidigt.

Jag önskar att jag kunde betala tillbaka allt dom gjort för mig genom åren, speciellt Turkiet åren och för mig och Veysel här sedan vi kom hem- ni är otroliga och jag vet inte hur jag någonsin skall kunna tacka er då ordet "tack" inte betyder någonting alls.

Gjorde nyttigaARE chokladbollar utan socker med lite honung istället. Höll på att dö av choklad-begär!!! Gjorde en halv sats så 1,5dl havregryn, 50g smör, 1msk kakao, lite honung och en skvätt kaffe. Men bara för att jag kommit så långt med socker-utmaningen annars :D
3 chokladbollar o sen var jag nöjd! Så gött.

Nu BiggestLooser och sen sägen! I morgon efter jobbet blir det Jysk för o titta på soffa :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0