Socker UTMANING!!!

Ja du- socker utmaningen har gått otroligt bra- det jobbigaste var 1a veckan då jag hade huvudvärk konstant och moodswings så det hette aban! Igår och idag sa jag till jättemånga hur bra det går o bla bla- ikväll fick jag igen det! Jag är så GODISSUGEN att jag håller på att dööö. Sitter här med mitt gröna te o skall lura bort suget.

Här går allt jättebra! Veysel pluggar svenska var eviga dag och igår var min lilla älskling och skrev kontrakt med restaurang Berså i Göteborg- 29/4 börjar min bäbi att jobba! Wihoo.

Jag jobbar o står i- försöker dra ner på kolhydraterna nu innan jag börjar träna på riktigt. Tänkte göra det i måndags men jag som trodde jag jobbade 16-21 jobbade tydligen 9-1830...Idag var jag som sagt hos Carro, en kollega som nyss fått bebis(4 veckor sedan!!!), o vi bara mös o torkade bäbiskräk :)En annan kollega som bor i samma hus kom också över så jag fick klämma lite på hennes 4månaders också...Bebiskvoten uppfylld för ett tag! I morgon kommer Jennie men jag hoppas på att orka gå ut o gå innan dess.

Nej ni blir det Äntligen Hemma och sedan Biggest loser- tv kväll it is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0