Som om armarna skall ramla av..

Igår somnade vi på soffan runt 20 och nån gång vaknade jag o tyckte det var obekvämt o slängde mig raklång på golvet istället haha! Tillslut vaknar jag o tänker att klockan måste vara jättemycket så jag går in o lägger mig i sängen.

När jag vaknar ser jag,via Instagram då jag la upp en bild där precis innan vi somna, att jag sovit i 12 timmar!!! Bananas. Men förmodligen behövde min kropp det för jag hade inte lika ont som jag brukar ha! Hejja hejja.

Det blev jobbet 1030-2030 och tackvare Louise på frukten så slapp jag springa till tåget! Nu sitter jag på Mölndal station o väntar på Lila express som skall ta mig hem- fick ett mms av älsklingen nyss, det fick mig ju inte alls att nästan vilja SPRINGA hem!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0