2013

Jag har för första gången ett nyårslöfte! Har ni? Min är så klart att gå ner i vikt, 10 kg minst. Är ingenting egentligen men tillräckligt lagom att faktiskt kunna genomföra.

Dessutom får jag inte köpa kläder (byxor/tröjor/klänningar osv) innan jag gått ner 5kg! Trosor och bh är undantag då jag nästan inte har ett par hela trosor eller bh för den delen.

Idag tackade jag faktiskt nej till jobb, hade sån huvudvärk igår kväll och i morse med när dom ringde 10-över-7 så då kände jag med en gång att kroppen ville sova. Vaknade nu vid 11 så välbehövligt var det!

Skall kanske ta en promenad till Kållered o kolla på Coop efter en speciell kalender som jag vill ha på jobbet.

Kom igen nu 2013 lets do this!!!


Kommentarer
Postat av: Maria Kusin

Varför är det så viktigt för dig att gå ner i vikt..? Och 10 kg..Du är ju inte direkt rund...
Kram

2013-01-02 @ 20:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0