"Du kan slicka kvittot"

"Då gör jag...eller va nej!?!" Haha. Roligaste på hela dagen igår!!! Snacka om trött kund, och kassörska som bara svarar "då gör jag det"... Orka.

Det blev jobb igår då ja, 11-18;30 som blev 20;30 istället. Tackar o tar emot. Fick dessutom pass idag med- 11-17 med 100% ob efter kl 12 :D Happy girl!

Kunde gå redan 16;20 om jag ville men näe stannade till 16;45 o köpte med några bitar naturgodis och en "Må bra"tidning hem. Man fick med en tränings dvd på 20 minuter som jag luungt tänkte att "äsch den kan la inte vara så jobbig"...49kr och jag har ett perfekt pass att köra varje dag här hemma med uppvärmning, kondition och styrka. Inte överdrivet men tills jag har råd o lust att köpa gymkortet! Kalas. Är dock inte alls stolt över mitt köp av naturgodiset men det är lördag idag så några bitar får trilla ner så länge det inte blir en vana!

Skatt är i Malatya och hälsar på sin familj och jag skall gå in i duschen efter mitt lilla träningspass! Hejja hejja.

I morgon är det söndag o jag är, om ingen ringer, ledig!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0