Proud Marry

Jag är så förbannat nöjd med mig själv! Igår på EspressoHouse tog suget överhandeln och en halv av deras orgasmframkallande negerbollar åkte ner i Malins mage. Andra halvan hamnade i Isaks. Inget sött socker drack jag- utan grönt te med mjölk. För o kompensera :p

Hemma sen- hände något otroligt! Trots att jag stått upp sedan klockan 07 och det sved i ögonen av trötthet så ställde jag mig på crosstrainen och körde på i 40 minuter utan pause! Så jävla nöjd. Efteråt blev det 20 min med lite olika styrke övningar.

Hade dock en dålig matdag igår, åt havregrynsgröt innan jag börja 08, på kvarts rasten blev det 2 knäckisar och till lunch en bit paj och sallad. Och sedan var jag inte hungrig mera. 2 koppar te och halva negerbollen kanske räckte? Men inte ens efter träningen ville jag ha något- men då tvingade jag i mig en smoothie och 2 kokta ägg bara för kroppens skull. Inte ens i morses var jag hungrig som jag brukar vara på morgonen- men frukost är viktigaste på dagen så det är klart det blev frulle!

Förbannat nöjd över att jag körde igenom dvdn oxå! Det finns 2 övningar på den som jag hatar och då gör jag någon annan som tränar samma muskler istället. Dusch och lunch på det och nu sitter jag på tåget till Alingsås, Sollebrunn och Sandra o mina bebbar där :)

Grönt te från EspressoHouse slank ner idag med och hemma gjorde jag En smoothie att ta med i väskan för det skall inte bli som igår!!

Smell ya later!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0