Tuesday it is!

Somnade igår med världens smärta i vänstra delen av nacken och huvudvärk av dess like, var envis och ville inte ta tablett då min mage behöver vara utan dom ett tag. Vaknade ett par gånger av smärtan under natten och även i morse kände jag av den.

Käkade frulle, måste tipsa om Paulins müsli med cocos/jordgubb/kanel tillsammans med turkisk youghurt, och kände att jag fortfarande hade ont så jag hade tänkt o skita i träningen- men no no! Drog ner persiennerna och på med träningskläderna och tjoff så var 20 minuter över. Körde lite benövningar och mage på bollen, och nu är det onda borta.

Dusch blev det och sedan lunch, fullkornspasta med köttfärssås o massa sallad. Nu sitter jag i soffan i myskläderna och dricker gott kapselkaffe medans snön öser ner utanför, 1400 går tåget o 15-22 är jag på jobbet...

Ha en fin tulpanernas dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0