Dålig uppdatering.

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag har knappt tid att andas just nu. Visst sitter vi ner och bara gör ingenting men då är den tiden jag försöker ta in att min bäbi faktiskt är här.

Vi söker jobb, konstant tänkandes "jobb jobb jobb", och flyttar och sen jobbar jag själv också. Men det kommer bli bra- han har ju bara varit här 2 veckor så det är OKEJ att inte ha hittat ett jobb. SFI skall vi ringa någon dag nu och fråga vad som händer, han skrev in sig förra veckan och dom trodde att han skulle kunna börja 25/3 och att dom skulle ringa. Har dom inte ringt på fredag ringer vi på måndag :D

Idag skall vi till Ikea o köpa soffbord och i morgon fyller V år <3

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0