Dagens detalj.

Sitter här i soffan efter bajspasset på jobbet. 9-18:30 och efter 3 timmar ville jag spy på skiten! Är helt ärligt förbannat trött på att ALLTID göra samma! Trivs allmänt men det är dags att hitta något annat känner jag- fast det är så jävulskt svårt att hitta nått. Hade älskat att jobba med inredning och kläder. DEAR SANTA...

I morgon är jag ledig och Veysel jobbar, han åker redan vid halv8 för skolan o sedan direkt till jobbet...Fredag, lördag jobbade han till 22/23 så hoppas att han inte gör det nu med men det tror jag nog tyvärr!

Annars? Min muskel gör ont som in ut iiiiii och på morgonen kan jag inte sträcka ut armarna utan att typ gråta (av smärta från armvecken)...ytterligare en anledning till att söka nytt!

Dagens detalj kommer från sovrums fönstret! Och ljusen är idag tända för att få upp värmen i vår kalla kalla kaaaalllllaaa lägenhet som vi hackar tänderna i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0