Flåt!

Ber om ursäkt för kass update- men livet kom i vägen! Inga roliga dagens har jag hittat heller- inte värda att läggas upp här iaf :)

Jag började träna i måndags- eller a jag var där här om dagen med men då fjanta jag ut o gick igen efter 20 minuter haha! Igår blev det 45 min på bandet i olika tempon och lite prövningar av maskiner då det var tomt och jag ite är så haj på maskinerna. Idag blev det 50 minuter varav 10 minuter snabb-spring och sedan 10 minuter ÄNNU snabbare- snabbast jag någonsin sprungit i mitt liv. ÅH VAD JAG ÄR NÖJD!!!!

Jag och Maria (Maddes bästa vän) har idag varit o kikat på tärne-klänning hela dagen och vid 17 kom min fina Linda här för en liten catch-up innan vi sprang åt varsitt håll i regnet.

Ikväll blir det att plugga svenska m V som har prov i morgon och sedan natten o jobb 8-15 i morgon :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0