Helt ok

Gick gråtandes hem från jobbet igår. Fick världens kramper i magen och jag kunde knappt stå rakt. Fick omprazol som hjälpte mot det värsta, men soffan var min bästa vän!

Tog faktiskt förnuftet till fånga o stannade hemma idag också, för att vila bort magontet. Jag gick ändå upp när Veysel gick upp vid 8:30 och åt frukost med honom. Sen har jag spenderat mest tid ute. Först på min balkong och sedan insåg jag att mamma o pappa har solstolar på sin altan så yes- det blev förflyttning dit!

När mamma kom hem åkte vi till Rusta och jag införskaffade mig en krya-på-mig-present till mig själv- en badenbaden stol! Sååå gött. Och i morgon införskaffar jag efter jobbet ett café set till balkongen med, sedan när lönen kommer, hyran är betald och lika så familjen- blir det nog plastmattor till golvet med...Balkonghäng är det bästa som finns! Ni är välkomna hela högen!!!

Eftersom Veysel jobbar o jag har 0 kompisar att umgås med så går jag hem till mamma o pappa o äter middag. I morgon väntas jobb- 7-17...YAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0