Im BACK!

Blev så förbannat peppad av en kollegas kommentar "bantar du eller nått? Du har blivit så smal"

Egentligen HATAR jag sånna kommentarer- det är så kliché-aktigt att lägga en sån kommentar då hon har ett hum om min socker-månad, men samtidigt är hon en av dom på jobbet som jag "inte pratar så mycket med" och som jag vet har mindre koll på saker runt omkring (jag vet inte hur jag skall förklara mig).

Men det gör oxå att just det kom från henne kändes mer uppriktigt. Och igår när jag o Veysel gick o la oss så nudda han min rumpa- varpå han säger "vah va det din rumpa?Den känns så lite mot hur den brukar kännas" HAHA JAG TROR KNAPPT ATT JAG SKRIVER DET- men det gjorde mig jätteglad!

Så nu mina vänner- jag tog mina sista toblerone minis precis innan jag insåg att jag fan visst har gått ner i vikt och vill verkligen komma igång med träning osv. Så nu blir det tillbaka till bra kost, socker 1 dag/veckan om jag "måste" och på måndag skall jag börja träna!

Baby Im back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0