Ledig dag!

Har haft en übermysig dag idag! Den började på bästa sätt-morgon mys i sängen med älsklingen- för en gångs skull skulle ingen av oss upp så jag fick ligga på hans bröstkorg och skratta åt hans berättelse från hans dröm. Sedan kom fina underbara Isak med färska frallor som vi njöt av på altanen- årets första altanien-frulle!

Vi traskade upp till vår lägenhet dit även Madde och Olivia kom- hängde upp kläder o tjöta innan Madde åkte på träning och jag,V o O följde Isak till tåget. Olivia somnade innan jag ens knutit skorna så hemma hos mamma o pappa igen så sov hon gott i vagnen medans jag satt och NJÖT av solen!!!

I morgon skall det plågas igen- jobb 10:30-20:30...Vill inte alls.

Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0