Morgonens garv!

Bjuder på den.
Skulle varit på jobbet idag, men när tårarna kom från smärtan i bröstmuskeln och stickningarna i armen inte avtog under natten så bestämde jag mig för att sjukanmäla mig i morses. Får se hur det blir i morgon, men jobbar kortare pass då så jag tror jag kan stå ut!

Dagen har börjat med plock och fix här hemma, i morgon kommer mamma o pappa hem från Mallis så tvättkorgarna måste vara tomma tills dess och golvet dammsugit o tvättat! Men städningen får vänta tills ikväll för solen steker och det är ändå Veysel som får städa och han sover ju fortfarande! Jag sitter här o njuter i solen, det är verkligen jättevarmt och filten som först låg om mig används nu bara som dyna :)


Ha en fiiiin fredag alla! Puss o kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0