Ny utmaning!

YES! Kör igen 1 månad utan socker- så i går började jag igen att "vara duktig" som alla kallar mig. Det blev havregrynsgröt och knäckisar till frulle, taco till lunch och Veysels goa potatistjofräs till middag.

Idag har det blitt Pauluns granola o youghurt och 2 rågmackor med avoccado på till brakfrukost. Sedan kom Madde och då mumsade vi lite på honungsmelon och 1halv turkisk ostbit var. Sedan stekte jag upp kyckling, sweetchillisås,äpplen och tomater och kokte lite brolle som vi käkade till lunch. Ett halvt glas smootie var på det (hon kom alltså strax innan 1100 så vi hade låång dag ihop) och nu ikväll åt jag stekt korv med sallad hemma hos mamma och pappa- Veysel jobbar sent så jag sitter här istället o myser. Mamma och jag var ute på 1 timmas promenad förut i solen som lekte tittut bakom målnen... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0