Fethiye

Har skapligt wi-fi här på bussen så jag tänkte titta in...

Vi är på väg hem ifrån Veysels ena storebror, Deniz, som bor 3 timmar (med fin buss som denna, 5 timmar med den vi åkte dit med!) bort. Vi åkte dit i lördags kväll och spenderade hela gårdagen i solen längs med strandpromenaden. Fiskade o fikade, senare på kvällen fick jag prevelgiet att följa med o bowla! Inte vanligt att tjejerna får följa med som ni vet, men jag o brorsdottern Dilara hängde på en stund :))

Veysels bror har 2 döttrar, Dilara 12 o Meliss 4- som är fruktansvärt söt!!! Herregud vad hon spela Allan o greja:))

Det är jätteroligt att vara hemma igen, men jag som vant mig vid att jobba varje dag blir vääldigt lätt uttråkad o klättrar på väggarna! Nu är det inte många dagar kvar här nere så det går bra o jag skall njuta så mycket jag bara kan utav att inte vakna av ett alarm :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0