Home sweet home!

Ja hemma är vi sen 1 vecka tillbaka, det var en märklig känsla att få ta med Veysel även bakom alla pass- och väskkontroller...Det har ju bara hänt en gång innan så det har inte hunnit bli en vana!

Jag har jobbat måndag-torsdag, idag låg jag hemma i något som liknade nackspärr men ändå inte- kände mig typ tjock i nacken och jätteont i huvudet- men det börjar bli bättre så jag skall kämpa på jobbet i morgon, jobbar 8-19:30 i cafét så jag är säker på att jag inte behöver sitta i kassan iaf.

Jag fick tillslut knäppen på att bara ligga i sängen så jag gick hem till mamma o adventpyntade med henne lite. När jag kom hem var det våran lägenhets tur men jag har inte strykit gardinerna o inte satt upp * för det kände jag gjorde för ont i nacken.

Men massa fina blomm-arrangemang blidde det o den finaste adventsljusstaken ever... 
(men den får ni se på söndag!)





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0