Istanbul

Sitter på Ataturk AirPort i Istanbul och dricker en Gingerbread latte i väntan på nästa plan. Funderar på att köpa ett nagellack o måla naglarna så jag har nått att göra typ...haha! Såå tråkigt att vänta. 

Nästa plan går 19:45 svensk tid och klockan är nu 17:20...Yay!

Flygresan gick bra från Göteborg, lite skakigt till o från så jag grep tag i armstöden men den slår inte resan ner i januari! Jag har dock märkt att ju äldre jag blir desto räddare blir jag! Har flugit sen jag var 1 år men hua gillar det inte alla längre! 

Nu skall jag leta reda på en toalett o sedan kolla om dom faktiskt säljer nagellack här innanför Securitin eller om det bara var på utsidan...

Vi hörs när internet finns tillgängligt igen! Kolla Instagram (malpet88) oftare än bloggen! 

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0