Upp och iväg!

Förlåt för dålig uppdatering men internet är inte en daglig rutin i Veysels by och vi har inte alltid tid/lust att besöka Nur (cafét där vi brukar fika o använda internet)

Nu sitter vi iallafall på Atanlya AirPort och om 1 timma går planet till Istanbul, vi är framme där ca 09:40. Där ifrån går planet till Sverige 13:05 och sen landar vi 16:40 på Göteborgsk mark :) Skall bli otroligt skönt att komma hem! Jag har varit otroligt uttråkad här nere denna resa, kanske för att jag visste att vi inte skall stanna länge men jag tror det också beror på att jag är van vid att jobba varje dag hela tiden o helt plötsligt är jag ledig- I think u know the feeling!

Igår var sista dagen för Veysel att umgås med sin dotter, jag gick o överraskade Sandra på hennes jobb o blev sittandes där i 5 timmar!!!! Det har hänt otroligt mycket i bådas liv och det var jättekul och skönt att få prata ut om allt. Sandra- om du läser detta; det jag sa igår precis innan du åkte iväg om att det är bara att höra av dig- jag menar det! U know me ;))

Vid 18 åkte jag in till Manavgat i jakt på ett par jättefina byxor som Sandra hade (och en annan tjej på bussen) men dom fanns inte kvar tyvärr och inga liknande heller :(( Men Sandras fina nagellack hittade jag- i massa olika färger. Im in love!

Nu skall vi dricka upp latten o strax boarda planet. Ha en fin lördag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0