Inge bakslag här inte!

Vägrar se mig själv besegrad av + på vågen och tänker slåss lite extra för att det på torsdag ska stå samma siffror som förra veckan. Mitt vanliga jag hade sagt "okej då var allt förstört lets eat a Kladdkaka med grädde". Men IKKE. Fan heller rent ut sagt!

Det blev en promenad av dess like på 10 km, varav jag sprang 2. Ijämnförelse med totala 10 så är kanske inte 2 så mycket- men ni måste komma ihåg vem det är som springer. Jag sprang inte ens "2km-an" på högstadiet utan gick varven o kom i mål sist. O hatade varje steg jag var tvungen att ta- nu är jag så stolt att jag skall, nästa soliga dag, springa exakta slingan runt ån där vi sprang hela högstadiet.

Nu ska jag invänta min blivande man & dricka kaffe med honom ❤️



Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är sååå duktig, du ska vara sjukt stolt över dig själv!! ❤️Jag är stolt över dig! Nu måste vi försöka ses snart! Kanske en dejt i Alingsås? Puss och kram

2014-03-18 @ 18:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0