PANIIIIK


Solen gassar på utsidan, frukosten är i magen o kaffet uppdrucket- i vanliga fall skulle jag snöra på mig skorna och gått en lång Pw- en riktigt lång, säkerligen milen idag när det är så fint väder och jag inte börjar förrän 19 (är ju sjukskriven 50%)...MEN det får jag inte, jag har fortfarande ont i halsen på kvällarna o om morgonen när jag vaknar och efter att ha läst på 10 olika sidor så har jag förstått att man ska verkligen inte träna när man har ont i halsen!

Våffeldagen idag, vet inte om jag ska grädda 2 till lunch idag- pappa & Veysel ska ju mumsa ikväll så smeten ska ju ändå blandas ihop menar jag :P Känns dock inte okej att äta våffla när man inte får träna? Men 8pp är det väl värt? O så kanske jag exprimenterar jag med keso på våfflan o bär istället för sylt o grädde!?

Mmm jo så får det bli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0