Bye bye baddräkt

 Bestämde mig tillslut att skicka tillbaka den. Jag är en solfantast och känner att jag kommer inte "må bra" av att vara vit på halva kroppen. Neeej jag skall inte pressa med magen i vädret men vistas i solen lär jag ju göra (om den visar sig i år igen) och ränderna en baddräkt skapar ger mig gåshud.

I morgon går vi in i v20- helt otroligt! Har de senaste 2 veckorna haft ofantlig huvudvärk och sen i söndags har den varit outhärdlig. Det är inte min vanliga huvudvärk från axlarna och nacken- den vet jag hur jag skall få bukt med. Detta sitter bara i huvudet och den gör mig galen. Jag vaknade klockan 4 i morse av huvudvärken och somnade om en stund vid 8. 

Men efter att ha blivit uppskrämd om havandeskapsförgiftning så tog jag på mig skorna och gick ner till MVC. Utan att jag ens nämnt det så säger barnmorskan att jag kan utesluta det. Det är för tidigt. Då kom tårarna- av lättnad.

En läkarstudent tog blodtrycket och kollade HB. Blodtrycket låg jättebra men mitt järn hade gått ner så dom tror att huvudvärken kommer från det. Järntabletter införskaffades på väg hem så vi hoppas på dom!

Vecka 20 i morgon- WIHOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0