God morgon vecka 19!

Älskar att vakna upp och ligga och morna mig i sängen. Speciellt sen kulan kom till. Det är mest då jag känner rörelserna, då och på kvällen när pappa pratar med magen. Då rör vi oss massor.

Idag gick vi in i v19, bebus är nu 15cm liten och ska vid veckans slut väga ungefär 220g. Mini. Nått chockartat jag läste var ju dock att 45,4% av graviditeten har passerats! Vad hände liksom? I morgon är det dags för rul och ska jag vara ärlig tror jag att jag blir tillbaka-flyttad i veckorna- eller framflyttat bf om ni hellre vill tänka så. Jag vet inte varför men det är en känsla jag har.

Gud hur ska denna dagen gå? 1000tankar snurrar redan i huvudet och jag har bara varit vaken i 30 min.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0