Jag och kulan...

...så klichéartat det kan bli! Men åh vad det känns fantastiskt att vara gravid. Jag hoppas hoppas att jag får fortsätta må så här oförskämt bra. Jag veeet att alla sällan mår såhär bra, och jag veeet att nästa graviditet kan bli sju resor värre. Men sen jag börjat känna rörelserna där inne har oron släppt mer och mer och jag börjar sakta njuta av det under som sker. 

På fredag är det dags för rul och visst finns det stunder då jag tänker över det där inlaget på Malou efter tio och blir rädd. Men sen känner jag att det tar vi där och då- det finns ändå inget som blir lättare eller som hjälper om jag oroar mig redan nu.

Idag ska jag och kulan åka till Onsala och träffa outside-kompisen Olivia. Kollegan och, nu mera även vännen, fick sin efterlängtade dotter för 3 (?) veckor sedan. #LUKTAPÅBEBUS

(V18/17+5)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0