Let it go!

Frost låten passar så bra in på mina tankar. "Let it go" är precis vad jag INTE kan göra om jag får för mig nått jag är sugen på. Inte som en craving som jag vill ha jämt men får jag för mig att jag är sugen på Snickers så måste jag äta en Snickers-ogravid kan man liksom bara släppa tanken, det går inte nu.

Igår blev jag sugen på spagetti och köttfärssås- idag lagades det till middag här hemma.

Bebus rör på sig där inne- det känns mest när jag ligger stilla i sängen på kvällen och morgonen. Veysel säger sig känna på magen att det rör sig men jag vet inte- jag säger ju till honom att känns när jag känner det så det kan lika gärna vara "inbillning" från hans sida?!

(41,8? Det innebär 58,32 kvar...herregud snart är bebus här!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0