Vaddå som en fisk?


"Det känns ungefär som en fisk som sprattlar i vattnet med stjärten"...Vaddå som en fisk? Hur kan ni veta hur det känns när en fisk sprattlar i vattnet? Det var det dummaste. På riktigt det dummaste jag hört och läst!

Tills jag kände det. Och det första jag tänkte var "det känns som en fisk". Känner fisken mer och mer för varje dag vilket känns otroligt skönt såklart men nu börjar jag tvivla på att det jag för några veckor sedan kallade "spark" verkligen var en spark...För den känslan har jag bara fått då- denna "fisk känslan" får jag ofta. Varje kväll, morgon och ibland tillochmed på rasten på jobbet när jag sätter mig ner och slappnar av. Därför tror jag att "sparken" var någonting annat- nån muskelryckning eller liknande.

Magen växer för varje dag nu känns det som, inte den lilla kulan längst ner på magen på morgonen utan en riktig bulle även när man precis vaknat. JAG ÄLSKAR MIN MAGE!!! Det mysigaste som finns i min värld.


(Igår gick vi in i vecka 21- bebus är nu 18cm lång och ungefär lika liten som en endive-sallad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0