Fixi fixi


I går, fredag, var vi hos bm i Krokslätt och tjingsade. Mvc här i Lindome har sommarstängt så Veysel körde in mig innan jobbet då jag skulle vara där ungefär samtidigt som han börja jobbet.

Lillkillen är "fixerad och ordentligt fastslåst",hjärtslagen låg på 132 och mina värden såg bra ut. När jag vaknade mådde jag jättekonstigt- yr och illamående så jag var jätteglad att jag hade en tid just den dagen. Dom tog blodtrycket direkt när jag kom dit o då låg det lite högt men jag hade gått tre trappor upp så dom tog om det efter jag pratat med bm och då låg det normalt igen. Dom kollade även protein i urinet då jag förklarat att jag mådde såhär "konstigt" här om dagen också- men det visade ingenting där heller vilket såklart var skönt!




Idag är det 11 dagar kvar enligt tidtabell och det börjar bli riktigt nervöst här nu kan jag lova. Jag vill veta allt i förväg som sagt, planera allt i minsta detalj så jag vet hur jag ska bete mig/ha på mig/ta med mig...men det går inte såklart så för en gång skull ska jag "bara få flyta med". BB väskan är packad för både mig och bebis- vet inte vad jag ska tänka på till Veysel- skall dock be bror om hans gamla samsung-laddare så har den nerpackad till V för dör hans mobil så dör typ han själv :D

Nu ska vi laga pizza och titta på film - vem vet; plötsligt händer det!
Följ mig gärna på Instagram; malinkuskaya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0