Karpaltunnelsyndrom

I söndags fick jag nog, smsade min läkare (& gudmor) och mailade samtidigt min bm- min läkare var snabbare på att ordna en tid hos handkirurgen på Sahlgrenska så där var jag idag och fick träffa en läkarstudent som gjorde känseltest i fingrarna, hans handledare kom in och efter att han också gjort känseltester säger han att detta är ett självklart ett akutfall. Läkarstudenten sa att han sett att det fanns en ledig tid på måndag varpå handledaren svarar "så länge kan inte den här tjejen vänta, kan du stanna kvar idag?"...

Han gick för o kolla med operationskordinatorn om det fanns en ledig tid idag men tyvärr var det fullt idag så istället ska jag dit i morgon 8:30 då tar dom högerhanden och på onsdag nästa vecka (10/6) tar dom vänsterhanden. Total läketid på hela såret osv är tydligen 2 veckor säger dom så nu hoppas jag bebus stannar kvar i magen tills han skall.




Operationen tar 40 min max och man får lokalbedövning i handen och får åka hem en stund efter...

Vi hörs efter op nån dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0