Sjukt dålig uppdatering


...och här är anledningen.

Har nått som heter karpaltunnelsyndrom, vilket innebär att jag samlar extremt mycket vatten så att nerverna trycks ihop och jag får domningar, blir fumlig och tappar saker. Värst är det på nätterna- vilket såklart gör att jag inte sover. 

Bloggen är inte jätteprioriterad med smärta i händerna, men skriver jag på paddan funkade det. Om den ligger ner framför mig och jag knappar som på ett gammalt tangentbord.

Vi har gått in i v33 (i morgon) och bebis lever rör sig för fullt där inne...Jag har börjat på föräldrargrupp som är en gång i veckan. Helt okej o kul att få lite info men samtidigt känns det inte som några jättenyheter heller.


Från måndag 25/5 går jag ner och jobbar 50% tackvare mina förbannade händer, 12/6 jobbar jag min sista dag :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0