Crazyness


Ett kort inlägg så här på morgonkvisten! Somnade inte förrän ett tiden igår natt men vaknade åtta nu på morgonen o nu sitter jag här o håller på o dö av trötthet (idiot försök sova liiite längre!). Jag, mamma o lillebror ska göra något vi aldrig gjort förrut (gemensamt iaf, jag har gjort det förr), vi ska ta tåget in till Staden- dagen före julafton...Är dom galna!?! Tänker säkert du nu? Men nej! Det är så att jag har hittat världens finaste klänning i en tidning, o jag MÅSTE ha den. Nu råkade jag köpa den tidningen i förrgår så jag har inte vetat om att den funnits speciellt länge...Finns den inte i stan heller, så blir det en deppig julafton (o nyårsafton) för den klänningnen är en dröm! OM jag köper den, vilket ni alla måste hoppas på(!), så kommer det en bild såfort jag kommit hem med den...Jag tror inte på Gud, men "snälla söta rara Gud, jag lovar att tro på dig....." hehe.

By the way- ett år ringde pappa mig i halvpanik o sa "ta tåget till stan o hjälp mig köpa julklapp till mamma", sagt o gjort sprang jag till tåget som väntade på stationen "Spring inte vi väntar på dig, det är ju trotsallt julafton i morgon" ekade i högtalarna- sprang ombord o knöde mig med 100 andra idioter. Knöde mig inne i Nordstan med 234560 andra idioter, köpte julklappar på kanske 2 timmar...pappa var oerhört tacksam...tog hissen upp till bildäcket...satte oss i bilen...blev sittandes i bilen i 4 timmar...varför? För att det var KÖ FÖR ATT KOMMA UT UR PARKERINGSHUSET!!! Vi stod på husets tak (eftersom det var fullt överallt annars) så vi satt i 4 timmar i serpentinvägarna ner från parkeringshuset i Femman...Men nu tar vi tåget, o beger oss ut tidigt- är i stan 10.10-
10 minuter efter öppningstid...om dom inte öppnar tidigare idag?!

To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0