For the record

Helgen överstökad o jag måste ändå säga att den varit bättre än de flesta andra! Okej utropstecknet är väl kanske att ta i lite me tanke på att inget extremt kul inträffat men man får vara glad för det lilla i mitt liv! I fredags vet ni redan att jag hämtade mitt pass o nya IDkort- gött att slippa använda bankomaten varje gång man ska handla något! (när jag väl får in mer pengar, för nu har jag trots allt lite av sista lönen från Nazar på kontot) Sen på kvällen gick jag o la familia bort till mitt älskade gudbarn som fyllde 1 år där vi käkade rekor o tjötade. Självklart fick prinsessan paketet som jag hjälpte henne att öppna. Igår passade mamma o jag mina kusiner, var år o evigheter sen jag träffade dom sist! Kommer inte en ihåg när det var...vi bakade iaf pepparkakor o jag o äldsta småkusinen gjorde isglass; julmustglass, apelsinjuiceglass o årets nyhet- glögglass...Vi använde sånadär isglassformar man alltid hade när man var liten från IKEA men har inte vågat smaka på glögglassen ännu! Kan tänkas att den inte är sååå jättegod. Senare på kvällen så kom bigbroo o Madds hit o vi käkade lite paj o sen körde jag o broo Madds till KBA o sedan åkte vi hem igen...Kvällen avslutades med dokumentär på 4an o sedan sängen.
Kusinerna små & mamma & lillebror


Idag har vi varit pyssliga hos moster o stämplat, klistrat o målat julkort...älskar verkligen att hålla på med det! Synd bara att man har som roligast när man ska åka hem. Självklart har jag även varit hos min prinsessa idag o tittat på alla paket hon fick igår på släktkalaset eftersom jag inte va med på det. OH! Dessutom har jag (eller pappa) bokat biljett till Jessica, Atakan o Yusuf i Umeå...åker 30/12 17.00 o är framme 31/12 06.37...blir till att sova mycket på tåget o kanske 1 timme eller 2 på dagen sen för att orka vara vaken till tolvslaget!!!

Årlig tradition hos moster

Nu blir det Fejjan o sedan sängen
Over and out

Kommentarer
Postat av: Jessica Yaman

Du kommer knappast sova när du kommer hit, Atakan saknar massa pussar som du ska ta igen ju.,,,

2008-12-09 @ 09:21:19
URL: http://jamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0